Історія автомобіля



Автомобіль на сьогоднішній день – це оптимальний засіб пересування, як на території міста, так і по бездоріжжю. Але чи було так завжди?
Історія появи сучасного автомобіля рясніла численними моментами, коли все існування цих таких незамінних чотириколісних машин стояло під великим питанням.

До появи автомобіля у всьому світі досить успішно використовувалися упряжі, запряжені кіньми. За допомогою карет, возів і диліжансів протягом багатьох століть досить успішно перевозилася пошта, банківські кошти і, нарешті, пасажири. В залежності від мети і дальності поїздки в диліжанс або карету запрягали від двох пар і до чотирьох пар коней, які забезпечували немислиму по тим часам тяглову силу.

Однак час ішов, і з початком науково-технічної революції, яка припала на початок двадцятого століття, розуми людей все більше відходили від старих стереотипів – стали з'являтися небачені досі механізми, здатні замінити в роботі безліч людей. Саме так і сталося в Англії.

Саме в цій країні темпи технічного прогресу в той час досягли найвищого показника, виробництво різко пішло вгору по причині застосування новітніх технічних винаходів. Однак була й зворотна сторона медалі – дуже великий травматизм при взаємодії людини і машини, а так само – величезна кількість безробітних, які в один момент опинилися на вулиці через те, що роботу декількох сотень людей став з успіхом виконувати один прогресивний механізм. Все це призвело до різко негативного ставлення основної маси людей до нових, ефективним механізмам, і численним сутичкам людей і машин, які часто закінчувалися вельми плачевно для обох сторін.

Приблизно те ж саме спостерігалося і при появі перших автомобілів. Природно, все нове завжди викликає здивування, і навіть страх, ось і "чотириколісний монстр"(Саме так авто охрестили на зорі його життя) викликав по початку самі негативні емоції.
Потрібно сказати, що перші авто не були настільки безпечні як зараз – часто виникали ситуації, в яких гинули люди, і це ставало відправною точкою для проголошення справжнього полювання на цих монстрів. Причому не рятувало навіть те, що перші автомобілі були доступні тільки дуже заможним людям, а значить і охоронялися відповідно. Автомобілі спалювали, обливали кислотою і навіть закидали камінням.

Крім того, для введення в експлуатацію автомобілів потрібно було, відповідно, змінювати всю існуючу систему дорожнього руху, а це було пов'язано з великими фінансовими витратами. Необхідно було розширювати старі вулички, створювати автомобільні майстерні та підвищувати зарплату полісменам, яким з кожним днем було все складніше і складніше встежити за порядком на вулиці.

Ще одним, немаловажним моментом було те, що поява автомобіля руйнувало всі існуючі на той час економічні домовленості з транспортування, і це жодною мірою не радувало власників стаєнь і конезаводів. Природно, що вони не хотіли виходити з гри і втрачати такий прибутковий бізнес, а тому – намагалися постійно дискредитувати автомобілі і заборонити їх виробництво. Проте, з часом, бізнес на виробництві та обслуговуванні автомобілів став ще більш вигідним, і поступово пристрасті вляглися.

Однак, аж до початку Першої Світової війни, автомобіль все таки був явищем досить рідкісним і одиничним, так як до цього часу не було підібрано відповідне паливо для його роботи. Ситуація різко змінилася з появою дизельного палива – саме цей вид енергетичної суміші зробив масовий випуск автомобілів можливим. Незабаром автомобілі зайняли належне їм положення, яке з успіхом утримують протягом цілого століття!

Поява малогабаритного і потужного двигуна внутрішнього згоряння багато років тому створило величезні перспективи для розвитку автомобілебудування. На даний момент існують різні за своєю будовою види автомобілів.

Перші моделі автомобілів були створені в 1885-86 роках німецькими винахідниками. Г. Даймлер в 1885 році створив і запатентував триколісний саморушний екіпаж з бензиновим двигуном. Дещо пізніше теж саме зробив К. Бенц.

Автомобіль К. Бенца був більш досконалий, ніж у Г. Даймлера. Двигун з потужністю 0.9 к.с. мав систему водяного охолодження. На відміну від Г. Даймлера, який використав гартівні трубки, в автомобілі К. Бенца електричне запалювання харчувалося від гальванічної батареї. Самою головною відмінною рисою в автомобілі К. Бенца була рама, яка була зварена з металевих трубок. Автомобіль розвивав швидкість до 16 км / ч.

Пізніше в 1893 році Бенц виготовив чотириколісний автомобіль, в якому була його власна унікальна на той час шкворневая система повороту коліс. Саме завдяки цій системі колеса в автомобілі поверталися поодинці, а не цілком на одній осі, як раніше. Грандіозний прорив в

автомобілебудуванні отримав горде ім'я «Вікторія». Пізніше була створена більш легка модель Вікторії, яка називалася «Вело». Ця модель почала випускатися в 1894 році, і за три роки було виготовлено цілих 381 одиниці. Вважається що саме «Вело» став перший серійним автомобілем.

В кінці XIX в Європі з'явилася автомобільна промисловість. Генрі Форд, активно використав конвеєрну систему складання автомобілів, доклав чимало зусиль для широкого розповсюдження автомобільного транспорту в маси.

На початку XX століття стали популярні автомобілі з паровою машиною і електромобілі. У США до 1900 року половина автомобілів вже була на паровому ходу. У 1910-х в таксі Нью-Йорка налічувалося до 70 тисяч електромобілів.
Перший дизельний вантажний автомобіль був виготовлений фірмою Бенца в 1923 році.

На зміну парового автомобілю прийшов бензиновий. У 1885 році німецький винахідник Готліб Даймлер, а в 1886 році його співвітчизник Карл Бенц почали виробництво перших саморушних екіпажів з бензиновими моторами.

З кожним роком автомобілів ставало все більше. Змінювався їхній зовнішній вигляд, поліпшувалася конструкція, зростала швидкість. Але в одному автомобіль залишався незмінним – це була все та ж візок з мотором для перевезення пасажирів і вантажів.

У Росії перший автомобіль вітчизняного виробництва з'явився в 1896 р. Його сконструювали інженери Є. О. Яковлєв і П. А. Фрезі. У цьому ж році були розроблені і перші офіційні правила перевезення вантажів і пасажирів в саморушних екіпажах. А в 1900 р. було затверджено "Обов'язкова постанова про порядок пасажирського та вантажного руху по м. Санкт-Петербургу на автомобілях". Ці правила в подальшому постійно вдосконалювались і затверджувалися заново.

У 1909 р. в Парижі була прийнята міжнародна Конвенція по автомобільному рухові, відповідно до якої були введені перші дорожні знаки, які вказують на наявність перехрестя, залізничного
переїзду, звивистої дороги, нерівності на проїжджій частині.

У сучасних Правилах дорожнього руху викладені обов'язки водіїв, пішоходів і пасажирів, даються описи дорожніх знаків, розміток, світлофорів і т.д.

Діти ставляться до пішоходів і пасажирам, вони повинні знати ПДР (правила дорожнього руху).

Правила потрібні для безпечного руху по вулицях і дорогах. Через порушення ПДР трапляються аварії, гинуть і отримують травми пішоходи, водії і пасажири.

ДЖЕРЕЛА:

Комментариев нет:

Отправить комментарий